Szolgáltatás értékesítési menedzser [BND-011026]
Partnerünk komplex egészségügyi informatikai rendszerek fejlesztését, ezek értékesítését, telepítését és üzemeltetését látja el. Országosan 1600+ partner használja napi szinten az általuk biztosított rendszereket és az ezekhez kapcsolódó eszközöket. A vállalat a jövőben még nagyobb hangsúlyt szeretne fordítani az új üzleti lehetőségek feltárására és kiaknázására, ehhez a tevékenységhez keres olyan Értékesítési Menedzser munkatársat, aki magabiztosan mozog a szolgáltatás értékesítés területén.
- Munkavégzés helye: Budapest/Közép-Magyarország
Feladatok:
Adottságok, amelyekkel lehet és érdemes számolni:
- 15+ éve a piacon lévő cégcsoport, erős piacvezető státusszal,
- stabil piac, ahol az informatikai rendszerek nem változnak gyakran,
- 4 fős, Key Account Managerekből álló, összeszokott csapat,
- maximális nyitottság a management oldaláról az új ötletek és javaslatok meghallgatására és befogadására,
- COVID-mentes békeidőben heti 3-4 nap ügyféllátogatás (elsősorban Budapesten és vonzáskörzetében), 1-2 nap irodai munkavégzés.
Feladatok:
- meglévő ügyfeleknek további szolgáltatások értékesítése,
- az ügyfelek megtartása, elégedettségük növelése,
- új értékesítési lehetőségek feltárása,
- új koncepciók, új folyamatok kialakítása,
- kampányok kézben tartása, lebonyolítása, projekt menedzsmentje,
- a Key Account Managerek munkájának támogatása.
Elvárások:
Nélkülözhetetlen szakmai elvárások:
- legfontosabb elvárás a hazai patikák, patikahálózatok alapos ismerete,
- elsősorban szolgáltatások értékesítésében való több éves, releváns tapasztalat,
- ügyfélkezelési és tárgyalástechnikai rutin (nagyvállalati ügyfelekkel),
- kiváló prezentációs készség
- proaktivitás a hét minden napján.
Akit igazán keresünk:
- eredményorientált személyiség,
- motiválja az értékesítés, az ügyfelek elégedettségének növelése,
- mellébeszélés-mentesen, rendszerezetten és lényegre törően kommunikál,
- vannak ötletei az újításra és képes az ötletei megvalósítására is,
- nem feltétlenül budapesti lakos, de vállalja, hogy hetente néhány alkalommal (megegyezés kérdése) a budapesti irodában fog dolgozni,
- szívesen segít a többi kollégának és ha szükséges, képes a kis csapat élére állni,
- professzionális módon tudja képviselni a céget bármilyen fórumon, így a „cég arcává” tehető.
Előnyök:
Előnyt jelent továbbá:
- felsőfokú végzettség (különös tekintettel a közgazdasági vagy kereskedelmi diplomára),
- az angol nyelv ismerete, de napi szinten nem kell majd használni, mivel a vállalat tulajdonosaival való folyamatos kommunikációban nem kell részt venni.
Amit kínálunk:
- Stabil, nemzetközi hátterű vállalat, itthon 100+ fős szervezet,
- önálló, felelősségteljes munka hosszú távra,
- a vállalaton belül remekül kooperáló szervezeti egységek,
- kellemes munkahelyi légkör, támogató vezető,
- céges autó, bónusz, home office lehetőség.